luni, 30 ianuarie 2023

Un banc?

- Iubito, îmi faci tochitură modovenească, săptămâna aceasta?
- Nu pot, poate cealaltă!
- Nu poate nici ea, am întrebat-o!
Sper că nu-mi va fi cu ghinion săptămâna aceasta, pentru că sâmbătă jucăm în Giulești.
Săptămâna trecută, vineri într-o mare morcilă, arbitrul ne-a cruțat de un penalty și ne-am întors de la Cluj cu un punct de aur.
Clujenilor nu le-a mai ars de glumă.
Sâmbătă dimineață, așa mahmur cum eram, am evitat să le spun gazdelor vreo două-trei bancuri.
Știți de ce?
Pentru că i-ar fi apucat râsul la slujba de duminică.
Știți cum e?
Cine râde la urmă, a înțeles mai greu poanta.
Și nu e poantă!
Rapidulețul se pregătește săptămâna aceasta să anunțe primul transfer al iernii.
Funsho Bamgboye, nigerianul cu cetățenie maghiară, e gata să-și facă bagajele și să se alăture băieților.
După el ar urma pare-se venezueleanul Juanpi trecut pe la Malaga și Huesca.
Și transferurile par să nu se oprească.
Sigur nu-i decât un banc!
Mă hotărăsc să râd așa pe duminică sau cel mai bine la urmă.
La Sărbătoarea Noastră!


FzR!!