duminică, 30 iulie 2023

Analiza

 

Ieri seara nu am mai dat drumul la aerul condiționat, ci mi-am pus niște colinde, să-i dau impresia creierului că e frig afară.
Și să pot analiza astfel la rece, suporterii vs echipa Rapidului.
Vineri seara, acolo sus pe platformă, s-a strâns aceeași brigadă formată ad-hoc acum în urmă cu aproape 2 ani. Deci: Fidelitate.
După fluierul final, rușinat de jocul Rapidului, m-am grăbit să părăsesc stadionul. Nu înainte ca acolo pe scări să-l salut pe Bebiță, pe IT-ist și pe dnu' Nicu. Ultimul, pentru care am un respect deosebit și nu pentru că absolut întotdeauna mă întreabă dacă fiică-mea este tot în peluză, mi-a strâns mâna ferm și mi-a spus: batem la Voluntari. Optimism.
Până să mă despart de brd-iști le-am spus peste umăr: "bine cu nu am pierdut". Realism.
Am urmat apoi drumul spre casă, printre grupurile de rapidiști cu pasul greu și suflarea apăsată. Depășind trei reprezentanți a tot atâtor generații am remarcat privirea celui mai tânăr, un puști de vreo cinci anișori, care și-a întrebat tatăl:
- Tati, tu ai putea să stai în galerie?
- Ei, tati... Acolo e greu. Și mai trebuie să știi și toate cântecele.
Respect.
Și în sufletului celui mic, în noaptea aceea amară, tocmai s-a născut Dorința. De a fi acolo, în cel mai scurt timp, în Galerie.
Fidelitate, Optimism, Realism, Respect și Dorință.
Nu-s deloc rele rezultatele noastre.
De partea cealaltă, urmare a jocului modest, Rapidulețul și-a făcut gratis o analiză de urină. Undeva la primul copac întâlnit în cale.
Dacă s-ar fi adunat furnicile, ar fi însemnat că are prea mult zahăr..., dacă muștele, atunci ar fi avut cine știe ce infecție, dacă s-ar fi uscat prea repede, ar fi însemnat prea multă sare, dacă ar fi uitat să-și dea jos șorturile, ar fi însemnat semnele începutului de Alzheimer...
Vineri seara Rapidulețul s-a udat pe mâini și puțin pe ghete...
Parkinson.
Oricât de îngăduitori suntem, Rapidulețul ne-a rămas dator și mai mult neapărat este obligat să-și îmbunătățească rezultatele.
Nouă nu ne rămâne decât să credem în optimismul dnului Nicu și să învingem etapa viitoare la Voluntari.
Astfel, noi, suporteri și echipa, vom reprezenta un întreg.
De bine, de fericire.
La Infinit.


FzR!!