joi, 27 iulie 2023

Viteză

- Nu te-am întrerupt în timp ce mă ascultai, nu mă întrerupe în timp ce vorbesc cu tineee!
Parcă problemele nu se mai opresc, îmi spun în sine, deși sunt conștiient că port vina unui pesimism incurabil.
La revenirea din concediu am vrut să schimb locul în avion, pentru că lângă mine, urla un copil.
Nu m-au lăsat.
Cică dacă e copilul tău, nu se poate...
În concediu am fost în Turcia la all-inclusive și mi-am pus în câte două-trei farfurii.
Știu că nu e frumos, dar și ei cât bir ne-au luat...
Aberez, desigur.
Vara asta nu am zburat nici cu avionul, nu am fost nici în Turcia.
Și parcă nu mai sunt nici pesimist.
Pentru că media din online m-a anunțat transferul atacantului Claudiu Petrila.
La cât cărbune știu eu de la geografie că e pe Petrila, sigur locomotiva noastră își va lua de mâine viteză.


FzR!!