sâmbătă, 8 iulie 2023

SINGUR

Gata! Sunt abonat cu acte în regulă. 
Mai trebuie doar să-mi achit luni datoria față de fiică-mea...
Nici nu am terminat să ne bucurăm după sărbătorirea Centenarului că aseară au început frământările în Giulești.
Că așa ne stă nouă bine, niciodată liniștiți, niciodată pe deplin fericiți.
Briliantul s-a ținut de cuvânt, și-a dus la bun sfârșit contractul și ieri a fugit cu stafful în Azerbaidjan.
Cu siguranță de astă dată au tras, în piept zic, aerul performanței, dar mai ales un salariu cu șapte cifre...
Gata!
Am scăpat!
Aseară Rapidulețul a rămas singur...
Disputat de galerie, antrenori autopropuși și sfâșiat de toate canalele de sport.
Rapidulețul, bătrânul nostru cald și tolerant precum un bunic, s-a adresat tânărului de lângă el, poate lui Bocciu, poate lui Nico sau poate chiar lui Șumi:
- Tinere, nu te supăra, mă ajuți și pe mine să traversez?
- Sigur că da, răspunse acesta, poate Bocciu, poate Nico sau poate chiar Șumi...
- Păi nu traversăm??
- Nu, acum e roșu, așteptăm să se facă verde...
- Aaaa, la naiba mă, pe verde pot și singur....!


FzR!!