duminică, 2 iulie 2023

DOR

Săptămâna ce o încheiem, pentru a ne continua nestingheriți drumul către infinit, s-a stabilit țintarul sezonului regulat.
Îmi este clar că ratez meciul împotriva celor de la Sexy.
Aseară, în club, l-am abordat pe chelner...
- Ce bea frumoasa de la masa alăturată? Aș dori să-i ofer și eu!
- Chivas Regal Royal Salute.
- Ok, mai pune-i un cub de gheață din partea mea!
Spre finalul programului, evident evacuat cu greu de către personalul clubului, m-am îndreptat spre casă, împreună cu ea...
Așa de mult l-a pomenit pe fostul, încât și mie mi s-a făcut dor de el, și i-am zis:
- Hai să-l sunăm împreună!
Așa sunt eu, noi, chiar și în prezență ni se face dor. Dor nebun.
De Rapid.
Și pentru că am aflat că iar ratez meciul cu Sexy mi se face și mai tare dor.
Dor de viitor.


FzR!!