miercuri, 6 decembrie 2023

Cadourile

Pentru a nu-l scoate vinovat pe Moșu', noaptea trecută am dormit încălțat.
De fapt înainte de asta, am uitat să vă spun că ieri am vrut să-i fac cu ochiul unei domnișoare și am ațipit.
Așa am găsit și eu dimineață un cadou în ghetuțe. Pe mine!
În seara aceasta m-am decis să-i fac un cadou Rapidulețului și să-l susțin la fel, adica cu toată ființa mea.
Pentru că de câteva etape bune rătăcește în pădurea Superligii cu doar două gloanțe tranchilizante.
În fața lui se află tigrul ceferist, leopardul din Voluntari și lupul galben din Ploiești.
Nu vreau să par eu cel mai pesimist însă vreți să știți cum scapă?
Se tranchilizeaza singur cu gloanțele alea, să nu simtă durerea, când îl vor mânca bestiile alea...
Sau poate Moș Daniel Nicolae va găsi totuși bățul fermecat sau măcar cel de corecție pentru a-i convinge pe băieți că atunci când te încalți invers nu are cum să-ți iasă meciuri bune în teren.
Și să ne facă și nouă o bucurie.
Nouă celor care Moșu' a uitat și de data aceasta să ne aducă un cadou.
Cât de mic!


FzR!!