duminică, 17 decembrie 2023

Motivele

Ieri, după punctului reușit la Ploiești, ziua de naștere a lui Mugurel Pele Buga al nostru și de bucuria aflării veștii de azi, am băut.
Ei bine am băut și pentru că Funsho a scăpat cu viață, pentru că Tsoumo are deja bagajele la ușa și pentru că au început primele transferuri de marcă.
Florent Hasani aka El Principe e golgeterul Albaniei și pare-se sunt șanse să semneze și Borisav Burmaz.
Nu știu cum se vor înțelege kosovarii cu sârbul în teren știu însă sigur că vom căpăta spirit de luptători.
În sens pozitiv.
- Am un camion în stânga, o mașină de pompieri în dreapta, un rinocer în față și doi delfini în spate. Ce să fac??
- Te dai jos din carusel și altă dată să nu te mai îmbeți ca porcu'!!
Poate să-mi zică orice. După atâtea vești bune mă gândesc să recidivez.
Că oricum vin sărbătorile.
Sper doar să nu ni le strice Rapidulețul la Constanța...

FzR!!