sâmbătă, 30 decembrie 2023

Mire se Vini!!

Pe Ermal ăsta, ultimul kosovar ajuns în Giulești, dnul Sucu a plătit nu mai puțin de 1 milion de euro.
Sper tare că nu s-a grăbit și nu a aruncat drept avioane de hârtie atâta bănet...
Și mai sper că mult-anunțatul revelion de la sfârșitul ediției de campionat să nu fie precum cele de pe vremuri, în care "fiecare aduce ce vrea" și mă trezeam cu 24 de salate de boeuf și nicio pâine.
Ermal joacă pe postul lui Petrila, iar dacă Nico cel de la birou nu se grăbește riscăm să rămânem fără Moldovan.
Nu zic că nu am găsi prin casă niște pâine, însă cuțit sigur nu avem...
Mai vedem, mai aflăm.
Altfel că suntem de milioane o știm și am demonstrat-o din plin. Și din tribune.
Nu că aș vrea să mă laud însă să știți că am destui bani cât să trăiesc boierește până la sfârșitul anului.
Mire se Vini!!
Și baftă băieți!
Singurul meu bilet către fericire, căci dacă stau să mă gândesc mie de când am fost mire mi se trag toate.
De la mire și de la vin.


FzR!!!