luni, 1 mai 2017

Doar RAPID Bucuresti

Becali i-a propus lui Șumudică 30.000 de euro pe lună și o primă de un milion de euro în cazul în care ar fi calificat echipa în grupele Ligii Campionilor, dar banii nu îl conving nici pe tehnician.
"Am fost mișcat de atenția pe care mi-a dat-o unul dintre cei mai mari finanțatori români și că era vorba de o echipă mare, însă nu se va pune niciodată problema ca eu, care m-am născut rapidist și o să mor rapidist, să antrenez pe Steaua, pe FCSB sau continuatoarea acestei echipe, indiferent cum se va numi", a declarat Marius Șumudică, pentru Digi Sport.
"Ăsta sunt și așa voi muri. 
Probabil că mulți nu știu, dar cei apropiati mie cunosc faptul că, deși aveam bani de două felii de parizer și o chiflă, plus banii pentru nași în trenul spre Roșiori, mă duceam după Rapid, oriunde jucam".
În legătură cu coregrafia pe care aud că ar pregăti-o unii fecesebiști, să aibă grijă ce afișează. Să fie atenți să nu iasă de data asta Doar Rapid București", a mai spus Șumi. 

Cei 27 de ani de pseudo-capitalism nu au facut decat sa distruga. 
De la sport, mandrie nationala si pana la valori umane, rand pe rand ne-am trezit a doua zi din ce in ce mai straini de noi.

In Giulesti, coltisorul de Rai ce nu a fost deloc crutat de tavalugul capitalismului miselesc, sufletele cu adevarat visinii dovedesc ca nimic, absolut nimic nu poate zdruncina Iubirea.

" Doar RAPID Bucuresti! "

Dragostea nu se poate cumpara.

FzR!!