duminică, 22 august 2021

Oooops!!?

Azi-noapte cu ultimele forțe mi-a fost dat să aflu de prin "rețele" faptul că băieții au ajuns la Botoșani și că au fost întâmpinați cu torțe și urale de Suceava Vișinie.
Cu siguranță mi-a fost mai greu mie, pentru că paradoxal drumul meu prin cartier mi-a părut muuuult mai lung decât cel până-n nordul Moldovei.
Ajuns acasă, așa din senin, dna Veronica m-a luat într-o rafală de palme:
- Mai bei mă porcule? Zi mă, mai bei??
Cu greu, dar când nu-i greu, am reușit brav precum orice rapidist, să ridic capul și să-i șoptesc...:
- TOARNĂ...!
Evident în dimineața aceasta, pentru a nu mă observa cât sunt de turtit, m-am oferit să duc gunoiul.
În fața blocului îmi fac de lucru și mă trezesc mărturisindu-i lu' nea Bică:
- Am jurat nevestei că nu mai merg beat acasă.
- Și te-ai lăsat de băutură??
- Nuuu!! Nu mă mai duc acasă!!
Oooops!!?
Unde văd meciul din seara aceasta??

Baftă băieți!!
Dar..și mie, nu?


FzR!!