luni, 23 august 2021

Bucuria

„ Sunt foarte fericit, bineînțeles, e al șaselea meci în care n-am primit gol. Atâția oameni după noi... suntem fericiți cu toții. Mi se par niște lucruri care mă depășesc. Stau zi de zi la antrenament că să-mi spună să stau jos... în fine, asta e societatea în care trăim. Eu nu sunt unul care să stau cu capul plecat, să merg în genunchi. Nu voi merge niciodată, voi privi cu pieptul în față.

Sunt fericit, cred că am făcut o partidă extraordinară. Băieților nu știu ce să le mai dau, toate laudele de pe lume, tot le promit câte ceva. deja m-au nenorocit. Le-aș da tot ce am mai bun pentru felul cum joacă și răspund la ceea ce discutăm.

Noi suntem Rapid, asta trebuie să știe toată lumea. 

Nu ne dăm în spate. Am venit să cucerim Moldova și am cucerit-o. Ce n-au reușit turcii, am reușit noi”, a spus Miță 10sif al nostru.

După victoria ( neașteptată!) de aseară nu cred că se mai îndoiește cineva de faptul că băieții Rapidului dovedesc atitudine, dorință și sacrificiu. 

Datorită tuturor acestor valori au reușit să ne aducă o atât de mare bucurie încât chiar nu am știut cum se ne comportăm de atâta emoție și surprindere.

Iar Bucuria ne-a fost adusă de data aceasta de emisarii din Maroc, hăt tocmai de la Marrakech.

Azi-noapte cineva mi-a trimis un mesaj, din greșeală:
"- Șefu, sunt bolnav, nu pot veni la muncă. "
Ca să fac și eu la rândul meu cuiva o bucurie, nu am stat mult pe gânduri și i-am răspuns pe loc.
L-am învoit pentru 2 săptămâni.
Marrakech, Oo-Marrakech,
Pentru Rapidul Nostru din Giulești!! ".


FzR!!