sâmbătă, 21 august 2021

Vești bune!!

 

Aseară m-a acostat în sfârșit și pe mine o bunăciune.
- Pentru 50 de euro merg la tine acasă și fac ce vrei tu.
Am exultat!
Am pus-o să-mi refacă instalația electrică în apartamentul nou achiziționat, rugat să-mi schimbe integral instalația sanitară și să-mi scoată gresia și faianța veche.
Pentru a sărbători reușita am ieșit la o terasă cu prietenul meu imaginar.
- În ultimul timp te-am văzut foarte prost dispus. Ai probleme?
- Am aflat că în curând voi fi tată.
- Și ce e rău în asta??
-Nevastă-mea nu a aflat încă!
Nu știu dacă ați aflat faptul că în cel mai recent clasament mondial al asistenței noi rapidiștii ocupăm deja un onorabil loc 25.

Am rătăcit noi în tot acest timp însă până în cele din urmă am nimerit destinația, nu?
Apropos de rătăcit, cică unul de ăsta prin deșert, obosit și abia târându-se cu ultimele puteri, dă de lampa aia cu duh.
Apare duhul lămpii:
- Acum, că m-ai eliberat, spune o dorință.
- Vreau acasă!!
- Perfect. Mergem acasă.
Și duhul o ia înainte.
- Băăă...eu vreau acasă mai RAPID!!
- OK, atunci hai să fugim!!
Mai bine îi cerea măcar un punct în meciul de duminică de la Botoșani, nu?


FzR!!