duminică, 8 august 2021

Deja mi dor...

 

- Iubi, vrei să petrecem sfârșitul de săptămână singuri?

- DA!!

PERFECT!! Ne vedem luni.

Nu se putea să aranjez "cărțile" mai bine pentru meciul de aseară, nu?

Nici nu mai știu câte beri am băut în fața blocului, înainte de fluierul de start, fără ca "de la fereastră" să mă simt supravegheat de temnicier.

Așa am putut urca în casă nestingherit și mai mult urmări partida puțin absent, fără de emoții. Hameiul e fantastic!!

Dar și Rapidulețul, nu?

Dimineață am constatat, așa mahmur, că totuși nu am fost singur " în incintă".

A urmat o ceartă crâncenă, normal, iar soția mi-a făcut bagajele pentru a mă da afară din casă.

În timp ce mă îndreptăm mecanic spre ușă mi-a strigat:

- Sper să mori în chinuri!!

M-am întors zâmbind și i-am spus:

- Adică vrei să rămân?!?

Pentru că de acasă se vede cel mai bine Rapidulețul.

Duminică urmează meciul împotriva celor de la fc5b.

Deja mi dor de băieți.


FzR!!