sâmbătă, 7 mai 2022

Coșmarul

- Nu vreau să mă laud, dar aseară am adormit cu lumina aprinsă, ca miliardarii!
Am băut. 
- Ce ai făcut, măi nenorocitule, ai băut toată sticla de palincă?!
- Păi ce era să fac iubire, dacă am pierdut dopul...
- Și deci iar mă contrazici??
- Dar n-am mai zis nici-un cuvânt!
- N-ai zis, dar, asculți agresiv!!!
Are și dreptate, recunosc, cum naiba să mai sper să ajung în Rai, când pentru mine 5 din cele 7 păcate sunt hobby-uri??
Apropos de Rai și păcate, sper ca Mister Mutu să treacă pe la biserică inclusiv duminică.
Luni seară avem Marea infulecală a mititeilor.
De la palinca de aseară am dormit agitat toată noaptea, ba chiar i-am visat pe Nico și Angelescu în elicopter în zbor către meciul împotriva oltenilor.
- Auzi bă! La ce folosește elicea aia de deasupra?
- Victore, eu cred că e de la ventilație, că de când s-a oprit, uite cum transpiră pilotul Mutu.
M-am trezit speriat și transpirat.
Sper din tot sufletul că a fost doar un coșmar.

FzR!!