sâmbătă, 28 mai 2022

Ghinion?

Dan Șucu a fost prezentat oficial, miercuri 24 mai 2022, drept deținătorul a 50% din Rapidulețul contemporan.
La conferința de presă a dezvăluit bugetul, vehiculând cifre precum 7, 14 și chiar 24 milioane de euro. 
Ba chiar faptul că băiețașul lui i-a cerut să vorbească cu Nico și să-l aducă în tricoul vișiniu pe Kevin de Bruyne.
Trăim, pare-se, un vis frumos.
Pe la 2 noaptea am auzit o voce care-mi spunea:
- Duu-te și iaasa-ți un looooz în plic....
Mă trezesc, așa cum fac de zeci de nopți, mă uit în jur, nu văd nimic, mă culc la loc.
Scena se repetă de câteva ori.
Seara trecută, m-am enervat (am și eu o limita, totuși!), mi-am luat bermudele și m-am dus la primul chioșc cu lozuri. De pe bulevardul Timișoara (Poli Timișoooara!!).
Dar, când să pun mâna pe clanța agenției, "Vocea"...:
- Nu de aiiici...
Plec spre următorul chioșc, Vocea iar....
Scena se repetă.
Trec de Plazza, de pasajul Lujerului, ajung prin Crângași, prin spatele pieții la o tarabă ponosită, într-un gang, unde un bătrânel vindea lozuri.
- De aiiiici....
Încrezător, dau să pun mâna pe un loz, când Vocea:
- Nu pe ăstaaaaa....
Pe al doilea:
- Niiici ăstaaaa...
La al treilea:
- Daaaa, ăstaa e ceeel buuuuun!!
Bucuros, plătesc, iau lozul cu nerăbdare, de atâta așteptare, îl sfâșâi, mă uit, pe loz scria necâștigător.
La care Vocea:
- Ghinionnnnn....

Oare din nou?

FzR!!