sâmbătă, 28 mai 2022

Șah-mat??

 

De joi, precum milionarul Dan Șucu, mă simt și eu super-eroul decis să salveze destine.
În dimineața aceasta, pe la Grozăvești, am zărit o fată pe cale să sară de pe pod....
Am țâșnit, responsabil, ajuns instant lângă ea și am întrebat-o:
- Ce naiba vrei să faci??
- Vreau să mă sinucid!
M-am gândit de câteva ori (mi se mai întâmplă, uneori!) și i-am spus:
- Îmi poți da un sărut înainte să sări?
Ea mi-a dat sărutul cu o pasiune lungă, clocotitoare....
Vrăjit, i-am spus:
- A fost cel mai minunat sărut pe care l-am primit în toată viața mea.... De ce vrei să te omori Dragostea Mea?
- Pentru că părinții mei nu acceptă să mă îmbrac în haine de femeie!!
Șah-mat!
- Auzi, mă, ce e ăla șah?
- Bă, nepriceputule! Șahu' e piesele alea care le băgăm noi în pungă când jucăm table...
Zarurile sunt la domnu' Șucu.

FzR!!