sâmbătă, 21 mai 2022

Cu noroc

 

Rapidulețul împlinește luna viitoare respectabila vârstă de 99 de ani.
Bătrânelul nostru drag, Don Juan-ul ajuns cu părul nins și suflet vișiniu, a trecut săptămâna aceasta pe la doctorul de familie.
- Doctore, mâine o să mă însor!
- Bravo! Câți ani are mireasa?
- 23.
- Trebuie să te avertizez: orice activitate ce va implica un efort mare ar putea fi fatală!
- Asta e! Dacă moare, moare!
- Am venit să vă cer mâna fiicei Dvs.!
- Cea mare sau cea mică?
- Cum, nu le are la fel??
Așa ghinioniști cum părem, rămânem cu sufletul alb și încrezători.
- Nu va supărați...ieri când am cumpărat de la dumneavoastră mi-ați greșit restul cu 50 de lei...
- Eh, știți cum e domnule, trebuia să veniți ieri...Acum e târziu!
- Bine, atunci am să-i păstrez. La revedere!
Poate din sezonul viitor va fi cu noroc.


FzR!!