duminică, 15 mai 2022

Setul

 

Apropos de bătrânețe: 
Aseară, în drum spre casă, am vrut să-i fac cu ochiul unei domnișoare și am ațipit...
- Ai reparat vreodată televizoare?, întreabă ea uitându-se pe fereastră...
- Nu! răspunse el tolănit pe pat.
- Ar fi bine s-o faci, pentru că vine soțul meu!
Și știți care e culmea-culmilor?
Să-ți prinzi nevasta cu unul și să te mai bată și ăla.
Bine, culmea ar fi să nu învingem mâine la Mioveni și să ni se risipească astfel, înainte să înceapă, visul european.
În lipsa Rapidulețului, aseară, după bătaia încasată, m-am riscat cu 4 lei la Superbet.
Voluntarii lui Pandele mi-au mărit contul cu 8 lei, iar fcsb-ul își reamână hegemonia.
Dimineață m-am trezit voios (normal!) și pus pe treabă:
- Bine că a venit căldura, trebuie să scot și eu in balcon, setul de grădină de 15 piese...
- Care 15 piese, iubire??
- 2 scaune și 13 beri.
Duminică plăcută!
Căci ziua de luni nu știm cum o să ne fie...

FzR!!