duminică, 26 martie 2023

Declarația de Dragoste

Ieri noapte, în lungul meu drum spre casă, trecând pe lângă stația de tramvai, am surprins discuția dintre două superbe blonde:
- Auzi, fată? Crezi că mai vine tramvaiul, acum în miez de noapte?
- DA! De ce crezi tu fată că au lăsat șinele astea afară? Așa degeaba?
Mi s-a făcut RAPID milă de ele și le-am invitat sus la mine în casă.
Pentru că așa sunt eu un cuceritor.
Ieri de exemplu m-au invitat nu mai puțin de șapte fete să ies.
Greșisem baia.
Astăzi cele șapte fete ale noastre din teren sperăm să ne aducă bucurie.
Noi, cuceritorii, vom realiza pentru ele cea mai frumoasă coregrafie văzută vreodată într-o sală de sport.
Indiferent de rezultatul ce ne va fi afișat la sfârșitul partidei va rămâne cea mai frumoasă declarație de dragoste.
Față de această Iubire fără de Sfârșit.


FzR!!