duminică, 5 martie 2023

Mielu

Ieri noapte, cu sufletul mai mult decât mohorât după înfrângerea suferită, în scara blocului  m-am întâlnit cu un bătrânel ce părea venit din provincie:
- Aici locuiește familia Mielu?
- Nu! Dar avem în bloc, familia Berbec!
- Aaaa, ei trebuie să fie că nu i-am mai văzut de vreo 20 de ani!
Băieții noștri ne-au rămas neschimbați.
Miei la tăiere ne-au fost.
Niște împiedicați, inerți, fără luciditate, clarviziune, idei, dorință și respect.
Respect însă pentru eurofantasticii din stafful Hermannstadtului: Perjă, nea Marian Rada, Maldărășanu și Dani Coman.
Ei sunt cei ce ne-au adus amărăciunea. 
Tot ei, cei ce ne-au oferit poate cea mai mare bucurie trăită.
Ei sper să-i fi trezit pe băieți.
- Câte beri ai băut aseară iubitule?
- Două beri.
- Și de ce naiba te doare capul?
- Poate de la vodcă și palincă...
Ce ciudată este viață, nu?
Miercuri am fost fericiți, azi îngenuncheați și mâine mai este și luni...
A mai rămas doar o singură etapă din sezonul regular. 
Mi-am cumpărat deja abonamentul pentru play-off.
- După ce-ți revii cu capul ce program ai astăzi?
- Merg cu vecinul să ne luăm ochelari.
- Și după?
- După vedem.
Rămâne să vedem și noi. 
Dacă mieii vor fi ciuca bătăilor.

FzR!!