duminică, 19 martie 2023

Obligația

În dimineața aceasta, imediat ce am deschis ochișorii, mi-am dat seama că-mi este ziua în care porțile ni se deschid...
De la orele 15, fetele noastre conduse de Kim înfruntă sLOVEncele de la Krim Ljublijana.
Și pentru că povestea noastră este doar despre Iubire, evident gândul mi-a fugit la iubita mea Estavana.
Duminica viitoare cu siguranță vom face schimb de tricouri. 
Ea mi-l va oferi pe cel cu numărul 79, eu pe cel cu 23. 
La fel de evident cum imi este că doar Rapidulețul împlinește anul acesta 100 de ani, iar Estavana nu este născută în '79.
Însă cum reușesc asocierile cele pătimașe imi place să cred că aceasta este diferența de vârstă dintre noi.
Cum curățenia prin casă am făcut-o ieri, rufele întins pe seară, iar mâncarea pentru săptămâna viitoare deja se află la răcit pe aragaz, am coborât în fața blocului.
- Dau de băut la toată lumea. Fac cinste! Mi s-a născut un fiu!
- Ce greutate, Laure?
- 4 kg!
- Lungime?
- 52 cm!
- Cum se simte soția?
- Ea încă nu știe!
Se știe doar că noi bărbații am minți mai puțin, dacă femeile ar pune mai puține întrebări.
De la orele 19 chiar îmi pun speranțe ca băieții să se lupte bărbătește și să nu mai mintă fotbalul.
E obligația lor față de această Iubire necondiționată.


FzR!!