sâmbătă, 18 martie 2023

Niște băieți

Aseară nu am mai rezistat și l-am sunat pe soțul iubitei mele.
- Salut! Vrei să pleci cu amanta și nu ai cui să-ți lași soția? Sună-mă!
Mi-a spus că are nu știu ce probleme cu mașina, știți că oricum eu nu mă pricep, că nu pleacă nicăieri și mi-a închis telefonul.
Așa sunt eu, mai caut din când în când câte-o aventură, dar o fac mai mult pentru nepoți ca să am ce le povesti.
De supărare, după conversația telefonică, m-am apucat de băut puțin...încât am întinerit cu mai bine de 50 de ani.
Dimineață, nu puteam, nici să mai merg, nici să mai vorbesc.
- După părerea mea bei cam mult...
- Adevărat, iubito, dar eu beau după părerea mea.
Așa suntem noi băieții.
Apropos de băieți...
Ai noștri se deplasează mâine hăt până la Cluj. 
Pentru derby-ul feroviar, din prima etapă a play-off-ului.
Știți cum ne este Rapidulețul?
Tocmai când băieții au reușit să o scoată la capăt cu sezonul regular, bulangii ăștia de la frf s-au găsit să mute capătul mai încolo...
Baftă băieți!!


FzR!!