sâmbătă, 25 martie 2023

Romanticul

În dimineața aceasta am auzit la știri că Poliția a declarat că a găsit arme ascunse în spatele bibliotecii din Drumul Taberei.
Am fost șocat.
Eu nu știam că în cartierul meu există bibliotecă.
Astăzi s-au anunțat 23 de grade Celsius. 
Nu a mai fost așa de cald din februarie. 
Fiică-mea mi-a făcut deja cadou o halbă de bere, așa că nu mai rămâne decât să se deschidă sezonul, nu?
Se mai știe și faptul că există doar două tipuri de bărbați: casnici și romantici.
Când vede praf pe mobilă, casnicul îl șterge, iar romanticul desenează o inimă...
Așa sunt eu.
Confirmarea mi-a venit ieri prin sms.
- De când te-am văzut prima dată am rămas impresionată. Nu credeam că un bărbat ar putea să-mi placă așa de mult.
- Cine ești?...am replicat imediat.
- ACUM RĂSPUNZI, MĂ NENOROCITULE?? Suntem de la bancă, ai trei rate restante.
Romanticul sărac-bogat, nu?
În suflet.


FzR!!