marți, 16 aprilie 2024

Autobuzul

Ieri am avut o zi tare ciudată. Mai întâi am găsit o pălărie plină cu bani, apoi m-a fugărit unul cu o vioară.
Seara, lucrurile și-au intrat pe făgașul normal. 
Alături de peste 9000 de suporteri, de dna și dnul Șucu, am privit înmărmuriți cum niște hoți de buzunare au devastat avuția noastră.
De la noi au furat liniștea și câțiva bănuți, iar de la familia Șucu din avere și pare-se chiar și din identitate.
Aseară patronul nostru nou-numitul dnul Șocu a privit cum Signore în frunte "bâieții" am mimat fotbalul și irosit ultima șansă de a termina pe podium în această stagiune.
Aseară ne-am mai reamintit cu toții și faptul că drumul nostru de la agonie la extaz trece prin Valea Plângerii.
- Diana? Ai vrea să mergem cu o mașină mare, cu mulți cai putere, pe care nu trebuie să o conducem noi, fiindcă are șofer?
- Vai, Dane, de când aștept acest moment!!
- Atunci hai repede iubito că vine autobuzul!!


FzR!!