duminică, 14 aprilie 2024

Golurile

Se spune faptul că "Iubirea înseamnă să-i acorzi cuiva puterea de a te distruge, și a avea încredere că nu o să o folosească"...
Chiar dacă am ieșit mai mult decât șifonați din ultimele meciuri, nu vom renunța niciodată la Iubirea noastră. 
Și mai știm faptul că încercările ne fac și mai puternici. 
Inutil să reamintim aici cum am fost anii trecuți. 
Și câte goluri ne-am îngrijit să umplem împreună, nu?
Util însă este să recunoaștem faptul că fiecare dintre noi avem un suflet de copil, suntem naivi și dependenți de a ne considera "blonzi"....
O blondă și o brunetă cică se uitau la televizor, la știrile de la ora 20, unde o femeie amenința să se arunce în GOL de la ultimul etaj al unei clădiri.
- Pariez pe cinci mii de lei că se aruncă, spune bruneta.
- De acord, spune blonda.
Femeia se aruncă, iar blonda scoate portofelul, dar bruneta nu vrea să primească banii...
- Știi ce? Eu am văzut și știrile de acum două ore.
- Și eu, spune blonda, dar nu credeam că se va arunca și a doua oară...!
Ăștia suntem. Mereu plini de speranță.
Mâine avem meciul cu Sexy.


FzR!!