joi, 25 aprilie 2024

Visul

Nu am niciun motiv de a-i lua apărarea lui Pisică. 
L-am iertat, dar nu l-am uitat. Mă refer aici la faptul că va rămâne în istorie drept prima pisică care s-a dus la câini.
Nu am cum să-i iau nici apărarea față de modul curios în care a alcătuit primul unșpe în meciul de aseară. 
Îl iert și de data aceasta pentru că a ușurat misiunea patronilor în alegerea noului antrenor.
Față de profesionistul și cel care a dat foarte multe fotbalului românesc mă înclin și obligatoriu trebuie să am o reacție...
Și mă refer aici la momentul schimbării lui KaKrasniqi.
Kosovarul asta, culmea achiziționat cu 1 milion euro, are grave probleme comportamentale și dovedește un caracter îndoielnic. 
Poate de aceea a fost trimis zilele trecute la psiholog:
- Domnule Doctor, am ceva probleme, pe care mă rușinez să le mărturisesc...
- Nu te jena, nu cred că e genul tău, spune-mi-le pentru că altfel nu le putem rezolva.
- Domnule Doctor...fac pipi în pat...
- Cum așa?
- În fiecare seară, imediat după ce adorm, visez un pitic care vine la mine și-mi spune: "Hai să facem pipi!". În fiecare dimineață realizez că nu a fost doar un simplu vis...
- Aaa, dar nu trebuie să te îngrijorezi. Am soluția!! Când îți mai apare piticul ăsta în vis răspunde-i că refuzi să faci.....
În dimineața aceasta Ermal ăsta a fost trimis la un nou control psihologic....
- Ei, sunteți mulțumit? Cum decurg lucrurile în urma recomandărilor mele?
- Groaznic, domnule doctor...
- Nu înțeleg, poți să fii te rog mai explicit?
- Aseară, după ce am adormit, a apărut ca de obicei piticul...M-a întrebat dacă vreau să facem pipi. I-am răspuns hotărât că NU, iar el mi-a replicat că "atunci hai să facem c*c*".
Aseară ne-au fost spulberate toate speranțele. Norocul nostru este că suntem în play-off, căci altfel cu doar un punct agonisit în play-out ne băteam la retrogradare.


FzR!!