vineri, 12 aprilie 2024

De SUS

Ieri la Kaufland am plătit din greșeală cu cardul o bere fără alcool. M-au sunat imediat ăia de la bancă să mă întrebe dacă nu cumva mi-a fost furat...
Bine, m-au mai întrebat și de ce nu-mi mai este alimentat contul...m-am aventurat în niște explicații de le-au dat lacrimile consilierilor.
Așa sunt eu: sincer, pun pasiune în orice, sunt emotiv și foarte sentimental.
De exemplu când dna Veronica îmi spune că vom fi împreună până la adânci bătrâneți îmi dau lacrimile...
Chiar dacă am plâns în hohote și după ultimele partide ale Rapidulețului, eu l-am iertat și mi-am reînnoit jurământul.
Luni urmează meciul cu Sexy.
In dimineața aceasta, din vârful dealului, precum niște tauri, Rrahmani, Albu și Djokovic, aruncau de acolo de sus niște priviri pofticioase spre o turmă de vaci aflate în vale la păscut.
- Repede, repede! Haideți să coborâm RAPID la ele și să le facem felul, spune junele kosovar.
- Ei, ei. Nici chiar așa, tinerelule! Ai puțintică răbdare. Mai întâi mâncăm bine, ne facem băieți frumoși, desfacem niște șampanii și apoi chemăm doamnele să vină până sus la noi, spune Albu...
- Fiți serioși. De ce să coborâm? De ce să le chemăm? spune veteranul Djokovic....Se vede foarte bine și de aici....
Pentru că și-au luat adversarii "de sus", ultimii doi înțeleg că sunt puși deja pe lista de disponibilizări...
De fapt, dacă judecăm după ultimele meciuri, în Giulești ar trebui păstrată doar GALERIA.


FzR!!