vineri, 16 august 2024

Chinul

"Când soția te iubește și te face fericit nici nu mai contează a cui e"...
Eu unul, că totuși la anii mei zic, nu mai cred în dragoste la prima vedere, trebuie de acum să pipăi...
Se spune că băieții ăia de la Coca-Cola au conceput forma sticlei aia contur într-adins pentru a fi recunoscută oricând și oriunde, chiar și pe întuneric.
Așa ne este și Rapidulețul nostru. 
Unic și inconfundabil. Unic prin farmecul său, chiar dacă iubirea asta mai mult ne chinuie.
Apropos de chin...
Nu știu dacă știți, da' io mi-am asistat soția atunci când a născut.
Când a început travaliul și dilatațiile alea nu am mai rezistat și am leșinat.
Personalul medical s-a mobilizat instant, m-au trezit, pus pe picioare, însă așa năucit cum eram am văzut capul copilului...și am leșinat iară.
S-au remobilizat doctorii, mi-am revenit, dar când am mi-am văzut copilașul cum iese și-l ridică ăștia...am leșinat din nou.
Până la urmă, ca într-un happy-end zic, m-am trezit pe un pat, alături de medic:
- Bravo, nașterea a fost în regulă, aveți o fetiță, să vă trăiască!!
- Doamne-ajută!! Bine că nu-i băiat, să ajungă să se chinuie ca mine!!
Și pentru că mă fac vinovat de o Iubire așa de mare, ca să mă asigur, am mai întrebat-o și pe doctoriță:
- Și peste cât timp credeți că vom putea face dragoste?
- În 20 de minute ies din garda. Așteptați-mă în parcare.

FzR!!