miercuri, 21 august 2024

De zece

- Dnule Șucu, de unde v-ați dat seama că Nilă era pe interes?
- Păi când i-am spus că mergem la Nisipurile de Aur l-am văzut că el și-a luat lopata și 2 saci...
- În regulă, am înțeles, însă rezilierea contractului cum s-a încheiat?
- I-am spus că este ca un nor.
- Adică alb, mare și pufos?
- Nu. Adică de azi de când nu mai este în club parcă ni s-a luminat ziua...
La aeroport aud că irlandezul a ajuns tot cu trotineta aia.
Acolo înainte de îmbarcare, roșcovanul și-a sintetizat aventura sa în Giulești:
- Doctorul mi-a prescris să nu mai beau decât un pahar de whisky la o masă...
- Așa, și?
- Mi-am cumpărat încă 10 mese.
După o experiență eșuată dnul Șucu reușește o mutare de zece: readuce spiritul, speranța și pasiunea în Giulești.
E rândul acum și al lui Șumi să ne dovedească faptul că se poate reinventa, educa și alinia așteptărilor acționarilor. Și mai ales a suporterilor.
Bun revenit acasă, Șumi!
Baftă!!


FzR!!