duminică, 18 august 2024

Liliacul


Ieri, cam noaptea ca hoții, nea Șucu i-a făcut în grabă bagajele lui Rrahmani. Cu destinația Praga.
Refuzând încă să mă gândesc că de fapt am fost iarăși amăgiți cu fel de fel de minciuni, de alea de multinațională, încă din seara aceasta salvarea sper totuși să ne vină (culmea!) chiar din partea lui Fail Demon ăsta.
Reușind o clasare pe penultimul loc și devalorizând RAPID "transferurile alea de marcă", irlandezul în seara aceasta nu are decât varianta victoriei.
Și nu de dragul nostru, ci doar la presiunea afaceristului Șucu care riscă să-și compromită pe viitor "investițiile alea". 
Și asta pentru că din play-out poți să mai transferi doar la echipele alea din play-off.
Șoricelului ăsta roșcovan nu i-a rămas deci decât varianta victoriei. Altfel îi va fi extrem de greu cu explicațiile, fix cam tot la fel ca într-o căsnicie...
Cică două șoricioaice vorbeau:
- Auzi, dragă, am un nou prieten. Uite, am și o poză cu el...
- Dar ăsta e un liliac!
- Da? Mie mi-a zis că-i pilot!!
Baftă, Lewa!

FzR!!