duminică, 11 august 2024

Veștile

Trebuie să recunosc faptul că nu am dormit mai deloc noaptea trecută.
Iar cauza vă asigur că nu este semi-eșecul de la Buzău. 
M-am obișnuit deja.
Anticipând faptul că în cel mai scurt timp se va elibera postul de antrenor, am așteptat un apel telefonic din partea dnului Șucu.
Și asta pentru că experimentele acestui Dr.Who au continuat și în Crang: debutul lui Diogo încheiat cu o accidentare, o nouă schimbare eșuată a sistemului de joc, menținerea mediocrului Floricel Hasani și batjocorirea ideii de fotbal.
Dnul Șucu a început să-și deconteze încăpățânarea, orgoliul și naivitatea avută în timpul interviului cu roșcovanul ăsta.
Dincolo de cheltuielile patronului, Rapidulețul riscă să piardă un nou an competițional și mai grav să provoace o scindare între suporteri. 
Capitalul cel mai de preț ce a menținut Rapidul în viață.
Nu am dormit. 
Pentru a-l înțelege și a nu fi nedrept, am tot citit pe net despre habarnistul ăsta de Nilă Demon.
Așa am aflat faptul că în copilărie taică-su a fost chemat de urgență la școală.
- Domnule avem o veste bună și una proastă.
- Păi ziceți-mi mai întâi vestea proastă.
- Fiul dvs este gay.
- Vai! Nu se poate. După atâția ani de educație, bani băgați în profesori...Și vestea cea bună care e?
- A ieșit Miss Boboc.


FzR!!