vineri, 15 aprilie 2016

All You Need is LOVe

Aseara fotbalul ne-a dat poate cea mai frumoasa lectie de viata.

R.
Am re-invatat ce este inseamna RESPECTUL in minutul de reculegere pastrat in memoria celor 96 de suporteri disparuti in urma cu 27 ani in tragedia de la Hillsbrough.
Asistenta, fie de pe Anfield, fie din canapeaua de acasa, a transformat cele doar 60 de secunde intr-un monument al linistii in care nici macar inima nu a mai cutezat sa bata.
A.
Am re-invatat ce inseamna ANGAJAMENTUL.

Origi, unul dintre eroii memorabilului meci a dezvaluit ca magicianul Klopp le-a cerut elevilor sai inainte de a ieși in teren pentru repriza a doua să reuseasca un joc pe care să și-l amintească copii și nepoții. 
La pauza Dortmund, marea favorita a competitiei, conducea cu 2-0.

P.
Am re-invatat ce inseamna PASIUNEA.
Pentru ca doar pasiunea, acest foc nebanuit ce arde inlauntrul nostru, ne transforma pe fiecare dintre noi in eroii gata de a da cele mai imposibile lupte:

"Când i-am trimis în teren pe Sturridge şi Allen le-am spus să arate că au caracter.
La pauză nu prea mai credeam în victorie, dar le-am spus că trebuie să ieşim din joc cu fruntea sus.
Să dăm tot ce avem.
Le-am zis că nu mă interesează dacă o să câştigăm sau o să pierdem", a spus Klopp la flash-interviul de după partidă, citat de DailyStar.

I.
Am re-invatat ce inseamna IUBIREA.
Acest sentiment ce ne face sa ramanem alaturi si uniti.
In Catedrala Anfield nu a existat niciun suflet care sa nu fi trecut de la agonie la extaz si invers, dar care a ramas alaturi sustinand favoritii pana la ultima picatura de energie. Iar favoritii din teren au facut acelasi lucru. Din iubire reciproca.

D.
Am re-invatat ce inseamna DESTIN.
"Nu pot explica ce s-a întâmplat. A fost foarte emoţionant.
În final, când au reuşit să egaleze, după ce am condus cu 3-1, toată lumea a crezut că Liverpool poate câştiga.
Că aşa a fost menit să se întâmple.
Un fel de destin.
Atunci când crezi suficient de tare în ceva, acel lucru se întâmplă.
Dacă se întâmplă lucruri de genul acesta trebuie să le accepţi. Să te ridici în picioare şi să feliciţi adversarul, să accepţi înfrângerea", a spus Tuchel la finalul jocului de pe Anfield.

Miracolele exista.Trebuie doar sa crezi in ele.


Liverpool - Dortmund (1-1 în tur) 4-3 (Origi 48, Coutinho 66, Sakho 78, Lovren 90+1 / Mkhitaryan 5, Aubameyang 9, Reus 58)

LIVERPOOL: Mignolet - Clyne, Lovren, Sakho, Moreno - Milner, Can - Lallana, Firmino, Coutinho - Origi

DORTMUND: Weidentfeller - Piszczek, Sokratis, Hummels, Schmelzer - Castro, Weigl - Mkhitaryan, Kagawa, Reus - Aubameyang

FzR!!