duminică, 25 iunie 2017

"Cupa din vitrina...."

25 iunie 2017.
94 de ani.
Putini peste 3000 de suflete. 
In "41" un tricou cu "Roma".
Zambesc. 
"Incurajator", imi zic.....
Zaresc batranul meu Giulesti....
Povara celor 78 de ani de istorie, pare sa nu-l ingenuncheze.
Ceva coada la bilete.
Alaturi de mine surprind o convorbire telefonica.
"Cati sunt in stadion?"
"La coada sunt peste 10.000.." ;-)
In stadion, suntem la fel. 
Rataciti.
Fiecare in intelepciunea sa. 
Neinteleasa.
Sufletele rapidistilor din teren, par sa bata mai tare decat a celor de la T2. 
Sau peluza.
Care abia mai strange 500 de suflete. 
"Originale".
Rapid castiga "patrulaterul".
Rapid - Petrolul 1-0
Rapid - Progresul 3-2
Rapid - Craiova Maxima 1-1
Domnul din spatele meu remarca intelept: "am mai asezat un trofeu in vitrina noastra".
Zambesc. 
Sau cel putin asa cred.......
Nu ma simt in stare sa ma despart de Giulesti. 
Singurul meu prieten timp de 35 de ani.....
Soptesc doar pentru mine..."pe curand!!"....

La Multi Ani, Rapidule!!
Iti multumesc!!

FzR!!