miercuri, 27 septembrie 2017

Prăvălia cu Iluzii

Scartaitul usii il trezeste din amorteala pe batranul negustor.
Ne privim in ochi, fara a schimba cuvinte.
Doar sentimente.
Moneda noastra la cursul de schimb al vietii.
Inghesuite intre rafturile aranjate cu migala, amintirile sale sunt cele mai de pret exponate.
Le privesc cu emotie pe cele din ultimii ani. 
Parca cele mai pretioase.
Imaginea lui Pancu sarutand gazonul, la sfarsitul unui mai 2013.
Plangea si Cerul la despartirea dupa 23 de ani de liga 1....
Anii ce au urmat aveau sa ne aduca confruntarile cu United Braila, Tarlugeni, Gloria Buzau sau Pojorata.
Chiar daca ne strangeam mai putini in tribuna decat amenzile incasate, sperantele si iluziile noastre au ramas intacte.
Promovarile ne-au facut sa ne simtim campioni, retrogradarile ne-au facut mai puternici.
Am avut in acesti ani cu siguranta cei mai multi patroni.
De carton.
Iubirea noastra a finantat acest fenomen unic.
Hazul de necaz ne-a reamintit faptul ca niciun obstacol nu e prea greu atunci cand crezi.
Ne-am croit din amintiri iluzia ca viitorul poate fi mai bun decat prezentul.
Ii zambesc cu subinteles negustorului.
Probabil ca daca ne-am impartasi amintirile ultimilor ani, lacrimile noastre ar curge precum in seara zilei de mai 2013.
Cand am crezut ca am asistat nu la inceputul unui dezastru ci doar la ultimul meci al lui Pancu.
Aseara, la mai bine 4 ani de povara, Pancone a inscris de 3 ori, hat tocmai in liga a 4-a.
Daca nu deocamdata pentru Rapid, macar pentru rapidisti.
Precum subsemnatul, negustorul, tu si voi.
Cei care ati stiut sa faceti scut din amintiri si sa credeti in iluzii.
Il imbratisez cu drag pe batranul negustor.
Bataile inimii mele sunt cele mai frumoase cuvinte de multumire.
Adresate lui.
Celui care ajuns la 94 de ani a avut intotdeauna rabdare si grija fata amintirile noastre.
Celui care ne-a facut sa ne credem milionari in iluzii.
Intr-o lume tot mai saraca in valori, milionarii in iluzii au invatat sa mearga mai departe.
Inchid in urma mea usa.
Din mica pravalie privesc lumea de afara.
Inautru simt dragoste.
Intre milioane de iluzii e tot ce conteaza.

FzR!!