miercuri, 6 septembrie 2017

Cu dragoste si respect etern.

In dimineata aceasta s-a stins, fara sansa de a mai revedea Rapidul, nea Culae Lupescu.
11 sezoane insemnand 234 meciuri in tricoul visiniu, campion in 1967, castigator al celor doua Cupe Blacanice, al Cupei Romaniei si numarand 21 selectionari sub tricolor, nea Culae dincolo de poate cea mai frumoasa poveste din istoria Rapidului, ramane dovada iubirii neimpartasite.
La fel ca alte nume sacre precum Dan Coe, Nae Manea si de ce nu Sumi, paraseste aceasta lume cu regretul nerecunostintei celor din jurul clubului fata de domnia sa.
In mai 2015, fundasul nostru de fier afirma:
" Cât mi-a fost mie de drag acest club şi încă îmi este, nu vreau să mai aud de el! 
După ce n-am mai fost în cadrul lui nu am fost invitat măcar o dată, la o masă. 
Păi pe stadion n-am mai fost de vreo opt ani. 
Ultima dată eram la oficială şi un puştan m-a înjurat, că de ce l-am dat pe Ionuţ la Dinamo! 
Ce să mai caut eu acolo?"
Asa cum mai bine de 4 ani multi dintre noi nu ne-am mai regasit pe Giulesti, astazi parca mai tristi ca niciodata, putem spune ca "cerurile nu mai sunt visinii..ci sunt rosii de furie!".
Pentru ca daca noi am fost si suntem incapabili sa aparam Rapidul, din respect pentru simbolurile noastre ce inseamna RAPID, ar fi trebuit sa dam dovada de intelepciune si unitate.

Nea Culae Lupescu s-a transferat astazi in echipa ingerilor.
Cu regretul ca nu a mai apucat sa imbrace tricoul alb-visiniu daca nu la 100 de ani, macar la 95.

Cu toata supararea dansului, alaturi de a noastra a celor ce iubim Rapidul, pastram convingerea ca acolo sus am mai castigat un aparator.
Si suntem mai puternici.

Multumim pentru tot nea Culae!!

Cu dragoste si respect etern.

Un rapidist.

FzR!!