joi, 1 noiembrie 2018

Un tată extraordinar

Orașul Leicester este în doliu, după ce elicopterul patronului fostei campioane a Angliei s-a prăbușit, iar în accident au pierit Vichai Srivaddhanaprabha, alături de alte 4 persoane. Aiyawatt, fiul lui Srivaddhanaprabha a publicat pe site-ul lui Leicester o scrisoare emoționantă, iar printre altele, a vorbit și despre viitorul fostei campioane a Angliei.
 
"Aș vrea să le mulțumesc tuturor din adâncul inimii pentru suportul pe care l-am primit.
De asemenea, vreau să mulțumesc în special poliției din Leicestershire dar și serviciilor de urgență. Promptitudinea cu care au acționat au făcut ca mulți oameni să fie în siguranță.
Grație profesionalismului de care au dat dovadă dar și a sensibilității lor aceste zile au fost suportabile, în măsura în care poți suporta așa ceva.
Tot ce s-a întâmplat m-a făcut să realizez cât de important a fost tatăl meu pentru oameni din toată lumea și sunt mișcat de cât de apropiat a fost el de inimile lor. Sunt extrem de mândru că am avut un tată extraordinar. Am primit de la el o misiune și o moștenire pe care intenționez să o duc mai departe.
Sunt convins că voi avea parte de toată susținerea de care voi avea nevoie pentru asta și vă sunt recunoscător pentru toate gândurile și mesajele de încurajarea pe care le-am primit.
O lungă perioadă de timp, tatăl meu m-a învățat să fiu puternic și să am grijă de familia mea.
El și-a iubit foarte mult familia, iar clubul Leicester City face parte din familia noastră.
Nimic nu m-ar face mai mândru decât să văd cum membrii familiei pe care el a construit-o la Leicester City să se ajute între ei în asemenea momente de cumpănă.
Tatăl meu avea un stil de a mă învățat despre viața și muncă fără să dea impresia că-mi predă o lecție.
A fost un mentor și un model de urmat.
Astăzi el mi-a lăsat mie această moștenire și voi face tot ce îmi stă în putință să duc mai departe acest mare vis al lui.
Toți membrii familiei noastre își doresc să mulțumească fiecăruia dintre voi pentru bunătatea de care ați dat dovadă în această perioadă grea.
Îmi e dor de tine tată, din toată inima" a fost mesajul lui Aiyawatt Srivaddhanaprabha, fiul lui Vichai Srivaddhanaprabha.
 
sursa: digisport.ro
 
Cel mai probabil Leicester nu va mai deveni campioana curand....
Ce va ramane intotdeauna va fi iubirea si recunostinta intregului oras pentru Vichai Srivaddhanaprabha.
Si cu siguranta iubirea fiului sau.
Pentru probabil cel mai bun tata.
 
FzR!!