joi, 19 septembrie 2019

Copilul meu

" Nu se pune problema. Niciodată nu voi veni să-i iau locul unui antrenor tânăr, cu atât mai mult cu cât e vorba de Daniel Pancu, e că și copilul meu. 
Este un rapidist pursânge. 
Țîn foarte mult la el, cum să-i fac eu așa ceva? 
Nu mă cunoașteți? 
Eu toată viață am avut un tel din promovarea tinerilor. Îi țîn pumnii lui Daniel Pancu și îi doresc să promoveze Rapidul. 
Sunt convins că va reuși acest lucru. 
În acest moment, vreau să pun capăt tuturor speculațiilor: nu merg la Rapid nici azi, nici mâine, nici peste 10 ani. "
Poate acum va înțelege și edilul de la sectorul 1....
E adevărat fără sprijinul unei autorități locale proiectul Rapid nu ar fi prins contur. Așa curând.
Însă fără Dragostea și Sacrificiul celor care au rămas în jurul fie doar al unui Spirit Rapidul nu ar fi existat niciodată.
Mulțumim, nea Mircea!
FzR!!