joi, 26 septembrie 2019

Dragostea suporterilor

Pecanha (39 de ani) fostul nostru portar la Rapid a semnat cu C.D Trofense ( liga a III-a a Portugaliei ) primul său contract ca antrenor principal.
„ Am început astfel să ating ceea ce-mi este cel mai mare obiectiv profesional și pentru care mă pregătesc de aproape 10 ani. 
Sunt 10 ani de când zilnic m-am format pentru acest drum, am studiat, am învățat și, de asemenea, am observat cu multă atenție alți antrenori alături de care am avut onoarea să lucrez și care îmi sunt și acum sursă de inspirație”, spune Pecanha pentru ProSport.
Le mulțumesc pe această cale, nu doar pentru ceea ce m-au învățat, ci și pentru notițele, planurile și schițele pe care aceștia le făceau în activitatea lor și pe care mă lăsau să le studiez ori să mi le notez la rându-mi. 
Mulțumesc celor care au crezut în mine! 
Este cea mai mare provocare a vieții mele și îmi iau angajamentul de a da tot ce e mai bun în fiecare zi”, a încheiat actualul tehnician.
Brazilianul a recunoscut că nu i-a fost ușor să ia decizia de a-și agăța mănușile și ghetele în cui și a rememorat cu bucurie momentele plăcute petrecute în România, în ciuda faptului că și atat la Rapid și la Petrolul a trecut prin experiențe neplăcute legate de insolvență: 
Am jucat mai mult pe gratis, însă m-am hrănit cu dragostea suporterilor!

Mulțumim și noi pentru tot!
Te așteptăm în Giulești!!

FzR!!