duminică, 15 septembrie 2019

Obligatoriu Înainte!!

Pancu nu are emoții că ar fi dat afară de la Rapid, iar victoria de astăzi răspunde contestatarilor....
"Eu nu am emotii ca as putea fi indepartat de pe banca Rapidului, v-am mai spus. 
Pana la proba contrarie nu avem ce sa zicem. Am avut parte, in sfarsit, de un gazon bun la Buftea, ne-am exprimat cu totul altfel, eu mi-am exprimat din prima clipa dorinta fata de un gazon de calitate. Acum vad ca s-a putut, s-a intrat in reparatii si s-a intrat in normal. 
Rapid se exprima foarte bine, e o echipa tehnica, foarte buna pe atac, iar pe o suprafata buna suntem foarte buni. Oricum, inca suntem departe de adevarata noastra valoare, ati ras atunci cand va ziceam ca in conditii normale, Rapid este un adversar de temut", a declarat Daniel Pancu la finalul partidei.
Cu Djuric mai pragmatic și pe post de recuperator, Rapidul a reușit să invinga Cam_pionii din Argeș.
Golul lui Jorza și reușita de pe final al lui Goge a consimțit o victorie absolut meritată.
Chiar dacă scorul alb de la pauză (în ciuda unor bune ocazii) ne-a făcut să ne îndoim, repriza a 2-a a dat înclinat balanța în favoarea echipei mai bine pregatită fizic.
Șocul provocat la echipa de către Pancone s-a dovedit reușit.
Băieții și-au respectat astăzi meseria și galeria venită în număr mare de la București.
Această victorie ne obligă să învingem și sâmbăta viitoare împotriva 5telutei din Buzău.
Altfel bucuria de astăzi a fost zadarnică....
FzR!!