joi, 14 noiembrie 2019

Am plâns din senin...

"Ăștia sunt băieții mei, ăștia sunt rapidiștii mei, ăștia sunt oamenii care ies plini de julituri, de lovituri, transpirați la maximum, epuizați de pe teren.
Am suferit foarte mult, dar ciudat e că și astăzi s-a dovedit că, în momentul în care dispunem de un teren adevărat de fotbal, de un adversar bun spre foarte bun, cum a fost Mioveni, ne descurcăm foarte bine", a declarat antrenorul giuleștenilor, după succesul la scor din Argeș.
"Pe mine nu m-a prins nicio cameră, dar la meciul cu "U" Cluj, după golul lui Hlistei, la un minut, am plâns așa, din senin. Plângeam, simțeam o bucurie foarte mare, ca și cum aș fi fost un jucător într-un moment foarte greu. Astea sunt trăirile mele pentru Rapid", a mai spus "principalul" giuleștenilor.
Rapid e pe locul 6 în Liga 2, cu 25 de puncte după 15 etape.
FzR!!