vineri, 1 noiembrie 2019

Fumul de țigară...

Poate am uitat prea repede sau poate ne prefacem doar că nu s-a întâmplat nimic....
Ne-am afundat 1000 de leghe hăt sub mari și-n liga a 5-a am foarte puțini...
Poate de mâhnire, poate din nerecunoastere sau poate doar că doar atâția mai eram puternici.
În liga a 4-a poate doar prezența lui Nico și Pancone ne-a strâns puțin mai mulți.
Și mulți atunci doar când am înfruntat o rivală.
Poate greșesc dar așa am fost atunci...
Liga a 3-a ne-a făcut parcă un pic mai buni.
Orizontul ne părea mult mai aproape.
Victoriile la scoruri cât înscriem acum într-un tur ne-au amăgit.
Și ne-am plictisit să fim de atâtea ori campioni.
Astăzi ne pierdem parcă răbdarea.
La fel.
Prea mulți de parcă.
Mâine însă trebuie să risipim toată această incertitudine.
Precum un fum de țigară.
De Snagov.
Timpurile străvechi ne obligă.
Cei ce ne-au lăsat moștenire această Comoară ne privesc cu îngrijorare.
Trebuie să le demonstrăm că nu am uitat nimic.
Absolut nimic.

FzR!!