miercuri, 7 aprilie 2021

Deducția

 

Aseară, întorcându-mă în grabă acasă pentru că juca Rapidulețul, am zărit în fața blocului un domn bine făcut și foarte bine îmbrăcat.
Prezența lui m-a intrigat.
Un domn astfel de bine îmbrăcat nu se ducea la serviciu în jurul orelor 19, reperul startului partidei de la Miercurea-Ciuc.
Dacă nu se duce, înseamnă că vine.
Dar unde poate veni un domn astfel de bine îmbrăcat tocmai la mine în cartier.
Căci nu l-am mai văzut.
Deci de la o damă!
Un domn bine nu poate veni decât la o doamnă bine.
Pe străduța mea sunt trei doamne bine: vecina de la patru care-i plecată acum la țară, Cezara din blocul de vis-a-vis dar de la ea veneam eu și soția mea.
Soția mea are trei amanți: directorul ei ( firesc ), directorul meu ( normal ) și un oarecare domn Ibrahimović.
- Bună seara domnule Ibrahimović!
- Bună seara. Dar de unde mă cunoașteți?
- Ei, simplă deducție!
Nu că ar fi vreun Ibrahimović, însă aseară Bălan i-a executat cu sânge rece pe ciucani.
Miță "s-a zgârcit" la jocul spectaculos practicat meciul trecut, însă tocmai acesta a fost lozul câștigător.

A avut și el deducție, deci!
" Azi ne bucurăm din nou că miile de suporteri rapidişti pot bea un pahar de vin liniştiţi, sper că n-aţi spart televizorul, pahare... Acum puteţi să vă luaţi nevestele să le pupaţi că sigur v-aţi certat cu ele", a declarat Mihai Iosif la sfârșitul partidei.
L-am ascultat. Așa cum au făcut-o și băieții în teren.
Mi-am pupat deci nevasta!


FzR!!