sâmbătă, 17 aprilie 2021

Ochelarii

 

Hotărât lucru!
Nevastă-mea e ca poliția rutieră. Îmi ia banii, îmi strică ziua și mă mai scoate și vinovat.
Aseară, la fel precum Rapidulețul în acest început de play-off, am reușit o magie și i-am adus luna de pe cer...
Ea s-a uitat luuuuung la mine și apoi m-a întrebat:
- Altă culoare nu era?
Știrea zilei vine din Regatul Unit.
Cică un britanic de 80 de ani, mai tânăr deci că Rapidul, a câștigat peste 100.000 lire la loto după ce și-a uitat ochelarii acasă.
Wtf, eu m-am dus de atâtea ori la loto fără ochelari și n-am câștigat nimic!
Sper însă măcar că Rapidulețul să-și uite ochelarii acasă, iar luni în Bănie să câștige măcar un punct.

Până luni, nu ne rămâne decât să visăm.
Sau mai bine, nu!
Pentru că noi ăștia frumoșii, nu visăm, noi suntem visați.

FzR!!