joi, 1 aprilie 2021

"Prietenul"

 

Aseară soția a fost atât de nervoasă, încât a început scandalul până să ajung eu acasă...
Auzind gălăgia din fața ușii am făcut cale întoarsă și am zbughit-o la ședința de comitet de pe terasa blocului unde am dezbătut mai multe probleme.
Pe ordinea de zi am avut ceafă de porc, niște coaste, mici și bere.
Ședința s-a încheiat după vreo 4 ore, urmând să continuăm și astăzi.
La plecare am sărit cu parașuta, care nu mi s-a deschis din prima.
Era să intru în pământ de rușine.
Precum tricolorii umiliți de naționala Armeniei.
Însă nu trebuie să le purtăm supărarea băieților.
Cum să ajungem la ei în careu când Arafat interzice ieșirile după ora 20?
Aruncându-mă în brațele lui Morfeu, m-am visat discutând cu vechiul meu "prieten"...:
- Și cum o să te recunosc?
- O să port o pereche de blugi, un tricou polo vișiniu cu gulerul ridicat și esarșa cu " Legenda Continuă ". Și eu pe tine?
- Eu n-o să vin.


FzR!!