duminică, 25 aprilie 2021

Cu tărie

 
” Am condus ostilităţile tot meciul, am luat gol dintr-o jumătate de şut, prima repriză am avut patru-cinci ocazii mari, nu am dat gol şi ocaziile se răzbună în fotbal. (n.r. – referitor la modul în care a celebrat golul lui Hlistei).
Am văzut camera acolo şi aşa mi-a venit pe moment. 
Mă bucur la orice gol, că e 1-0, că e 5-0, când înscrie Rapid, indiferent unde sunt, mă bucur. ".

Poate Miță s-a bucurat și pentru a le arăta "celor care vorbesc la televizoare ", faptul că Iubirea înseamnă pe lângă trudă și credință.
Credința de a depăși orice obstacol, chiar și atunci când acesta îți este ridicat chiar de cei de la care te aștepți cel mai puțin.
Echipa a jucat poate cel mai bun meci ieri. Cu plăcerea și dorința de a dovedi faptul că înfrângerea din Bănie nu a fost decât un accident.
Încep să cred cu tărie că ne vom bucura vara aceasta.
În scara blocului o aud pe vecină întrebând:
- Cu ce se ocupă soțul tău?
- Cu papetărie. Îi place să pape tărie.


FzR!!