joi, 8 aprilie 2021

Preparatus

 

Prima " mișcare " a lui Nico din fotoliul de președinte pare-se să fie intenția de a-l readuce în Giulești pe Gheorghe Sichitiu nimeni altul decât unul dintre artizanii Marelui Rapid .

" Când te virusezi cu spiritul Rapidului, e groaznic, nu poți să te mai vindeci, rămâi virusat o viață. 

Rapidul e mai greu decât un război în Vietnam. Nu am discutat cu el treaba asta, mă bucur că s-a gândit la mine. Toți cei pe care i-am adus eu la Rapid au ajuns în echipa națională și au făcut carieră.

Dacă va avea nevoie de sfatul meu, cu mare plăcere îl voi da, pentru că știu foarte bine ce înseamnă spiritul Rapidului. Primul sfat este să facă mai mult cu mintea și mai puțin cu sufletul, pentru că ăsta este marele pericol. 
Sufletește te legi de tot ceea ce înseamnă spiritul Rapidului și există un mare risc să greșești. 
Sunt convins că va reuși. Trebuie să se înconjoare de oameni care știu carte și nu neapărat care se declară rapidiști", a spus Grigore Sichitiu.
În cazul în care Nico va reuși această mutare nu avem nicio îndoială că în scurt timp stafful Nico, Miță și Sichitiu vor crea nu Marele ci Magicul Rapid.

Deci: hocus-pocus!
Noi suntem deja "preparatus"!

FzR!!