luni, 26 aprilie 2021

Iubirea

 

Învățătoarea de la clasa întâi întâmpina dificultăți cu unul dintre elevii săi...
L-a întrebat:
- Ce se întâmplă cu tine,băiețel?
Băiețelul răspunde:
- Sunt mult prea inteligent pentru clasa întâi! Sora mea este în clasa a III-a, iar eu știu mai multe decât ea! Consider că și eu trebuie să învăț în clasa a III-a!
Învățătoarea îl conduse pe băiețel la director, explicând situația...
Directorul se gândi și -i spuse băiatului:
- Te voi supune unui test, iar dacă nu vei știi să răspunzi corect măcar la una dintre întrebări, atunci vei merge înapoi la clasa întâi și te vei comporta bine!
Băiețelul căzu de acord.
- Cât fac 3 x 3?
- 9.
- Cât fac 6 x 6?
- 36.
Și uite așa, răspundea elevul de clasa întâi, la fiecare întrebare ce, în opinia directorului, erau întrebări de clasa a III-a...
Atunci directorul privi către învățătoare și zise:
- Cred că acest elev poate trece fără probleme în clasa a III-a!
Însă, învățătoarea:
- Am și eu niște întrebări: Ce are vaca în număr de 4, iar eu în număr de 2?
Băiețelul, după o pauză, răspunse:
- Picioare!
- Dar ce se găsește în pantalonii tăi și nu se găsește într-ai mei?
- Buzunarele!
- Ce face bărbatul, stând în picioare, femeia așezată, iar câinele în trei labe?
În acest moment, directorul făcu ochii mari cât cepele, dar înainte să reușească să spună ceva, băiețelul răspunse:
- Dă mâna!
- Ce cuvânt din limba engleză începe cu F și se termină cu K, semnificând foc, pară și emoții?
- Firetruck ( mașina pompierilor)!
- Ce cuvânt începe cu F și se termină cu K, și dacă nu ai asta, atunci ești nevoit să te servești cu mâna?
- Fork ( furculița )!
- Ce îi dă bărbatul femeii sale, după nuntă?
- Numele!
- Ce organ nu are oase, are mușchi și multe vene, pulsează și răspunde de manifestarea dragostei?
- Inima!
Directorul răsuflă ușurat:
- Trimiteți-l dracului, odată, la Harward!! La ultimele 7 întrebări, până și eu aș fi răspuns greșit!!!
Miță Iosif, uriașul cu suflet de copil, se dovedește un antrenor clasa întâi.
Datorită lui băieții noștri sunt Feții-Frumoșii ai acestei veri, sperăm magice.
Întrebat la sfârșitul partidei Miță, băiețelul cu suflet de aur și minte sclipitoare, a oferit cel mai minunat răspuns:
" Am spus-o mereu, poate după fiecare meci, toate echipele dacă sunt aici, înseamnă că merită în play-off. 
Dacă era una foarte bună în comparație cu celelalte, ar fi avut 10 puncte avans din sezonul regular. 
Dacă s-ar opri acum campionatul, am fi promovaţi.
Oricare va fi deznodământul acestui play-off, noi ne vom considera promovați!!
De cea mai puternică și pură emoție.
Iubirea pentru aceste culori.


FzR!!