vineri, 23 aprilie 2021

1895

 
Aseară eu cu prietenii mei am fost atât de beți încât am pierdut un amic prin spatele blocului, l-am căutat cam 30 de minute, asta în timp ce el era cu noi și ne ajuta să-l găsim.
Vorba proverbului: "să nu râzi de cineva, că poți ajunge și tu că el".
Eu după întâmplarea asta am început să râd de Ion Țiriac.
Se spune că bărbații frumoși dorm pe spate, ăia deștepții pe burtă, înțelepții pe partea stângă, iar cei buni la suflet pe partea dreaptă.
Eu mă zvârcolesc toată noaptea pe toate părțile.
O, Doamne, de ce m-ai făcut așa perfect?
Perfect și scump!
Bine că au scumpit ăștia mâncarea și băutura!
Cu trei sacoșe urcam mai greu până la etajul 3.
Cu una este cu totul altceva.
Altceva și altfel, fix precum la Rapid, unde înțeleg că Nico nu a primit votul Consiliului de Administrație, devenind astfel din președinte un simplu consultant.
Asta doar pentru a ne asigura că apele nu sunt liniștite pentru acest important final de play-off.
Sperăm doar că nu va fi precum în 1895, când în Ohio existau doar două mașini, iar șoferii acestora au reușit să facă accident.

FzR!!