sâmbătă, 10 iulie 2021

Aiurea

 

De la cea mai mizerabilă hoție, adicălea semifinala dintre Anglia și Danermarca ( de parcă Rapidulețului i-a fost mai bine ), ratată însă de subsemnatul ( pentru că am adormit pe Digi așteptând prelungirile meciului de pe ProTv ), umblu doar beat..
Azi-noapte am ajuns acasă și m-am băgat ( în șoaptă ) în pat.
Ea îmi spune:
- Ești beat?!
O întreb:
- De unde știi??
Ea îmi răspunde:
- Tu locuiești în apartamentul vecin!!
Am părăsit urgent incinta, socotind că dacă mă aflu în pat cu Fiona, sigur voi fi următoarea victimă a lui Godzilla.
Ajuns în sfârșit acasă am atacat primul, pentru că se știe căci e fix cea mai bună apărare:
- Am impresia că nu mă respecți.
- De ce crezi asta??
- Ieri mi-ai spus că sunt un ratat.
- Am spus că ești un rahat.
- Ah. Atunci am auzit eu aiurea.


FzR!!