sâmbătă, 3 iulie 2021

Abonament!

 
Fotbalul este de data aceasta unicul vinovat poate față de cele mai incredibile miracole: Elveția elimină Franța în poate cel mai frumos meci de la europene, dovedind faptul că și în România se poate juca fotbal cu adevărat, Cristi Săpunaru, Dragoș Grigore și Junior Morais vor îmbrăca tricoul Rapidului începând din acest sezon.

Am uitat cât am băut de atâta fericire.
- Bețivule, la ce oră te-ai întors aseară?
- La 12 fără 5.
- Minți!! Te-ai întors la 7 dimineața!
- Eeee, 12 fără 5 cât fac...?
I-am mai spus că am făcut asta și pentru a-i fraieri pe țânțari.
I-am lăsat să intre în casă, iar eu am petrecut până dimineață la o terasă.
După o lungă grea perioada, Rapidulețul dovedește că este genul de om care deși rănit, retrogradat, umilit, amăgit și falimentat, pare-se că se ridică din nou falnic și încrezător.
Rapidulețul rămâne poate unicul Supraviețuitor al unei nații care parcă și-a pierdut orgoliul, încrederea și ambiția.
Nu?
Cât ghinion pe noi românii să nu ne calificăm la EURO tocmai acum când Franța, Olanda, Germania și Portugalia erau de bătut?
Norocul nostru al rapidiștilor este că știm să găsim, în bune sau în rele, stropul de fericire ce ne convinge să mergem mai departe.
Abonamentele s-au pus în vânzare!
Urmează spectacolul la care noi toți suntem invitați.

FzR!!